assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Friday, February 20, 2009

~sukan yg ke 40~

assalamualaikum.
sukan ke-40 ''sm3kb''
aku masuk tarian hakka yang bercorakkan keganasan.
selama seminggu belatih dekat sekolah
akhirnya hari yang dinanti tiba.
dengan semangat nya aku buat bersungguh-sungguh

muka aku 2,cikgu yang bernama abdul rasidi yang buat.
nasib baik guna yang water color,
kalau guna yang askar nye
memang xder harapan nak bersihkan muka
sebersih-bersihnya.

tapi memang best lah.
rumah sukan aku ''perak''
aku mewakili rumah sukan aku untuk bertanding
lempar cakera tapi dapat nombor 4@upin01
sebab lempar cakera bawah 15
yang menang semua umur 15.

tahun nie perak menang lagi.
dah 4 kali kot perak menang berturut2.
kepada rumah sukan lain jangan kecil hati
tahun depan ader masa lagi.

0 kata2 semangat!:

Post a Comment