assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Friday, April 17, 2009

~impian dihalang~

assalamualaikum...

kan ada post yang aku kata nak pegi kem kepimpinankan!!
tapi aku tak dapat pergi,sedih nya!!
sebab dihalang oleh fahmi a.k.a k-rell.rasa macam nak
pukul,sepak,terajang,tumbuk saja budak ni.
sepatutnya aku yang pergi kem tu.tapi cikgu Rosmina pilih orang lain.sedih la.
cikgu siti roha kata aku yang pergi,k-rell....aku sabar jer.
dahlah ambil aku nya kem.pastu riak pulak
melepas sijil kebangsaan aku!!

takpa lah.hari ni hari kau,esok lusa hari aku!!
ada ubi ada batas,kalau aku tak puas hati kau yang tewas..

tapi yang pastinya k-rell walaupun kau ajk f1,form2.
tapi aku yang terpilih pergi ikut kelab formula1.hahah.
memang betol kata pepatah''hari ni hari kau,esok lusa hari aku''

0 kata2 semangat!:

Post a Comment