assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Sunday, June 7, 2009

~dah tau~

salam....yay2
aku dah tau sape peminat no.1
nama die areman thank sebab membari sokongan yang tidak berbelah bahagi

cuti nie...aku sekeluarga banyak pergi jalan2 kat kuala lumpur.
pergi mid valley,low yat,bukit bintang byk lah.
ssh nk bgtau

anda semua xpegi mane2???jom lah berkongsi cerita ngn saya pengalaman pergi cuti.uhuhuhu
klu xnk pon xper.xpakse:)

3 comments:

  1. aku xde g mne2...isk3...sedeyla...wakakakkaaaa...=))
    ko bwk la aku g jln2....:p...ngaaaa....k lah...tu aje na ckp...wakakakaa =))....:D ;;)...

    ReplyDelete
  2. hak3...2jer nk ckp...ok....nnti aku bawak ko g jln2 jauh2

    ReplyDelete
  3. Best ekk cuti sekulah..Bile nk
    mule persekulahan balek nie Acap?
    Hehe..Slmt Belajar ekk..Jgn tension2
    bljr ye Dik..

    ReplyDelete