assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Monday, January 26, 2009

award dr kak aja..

Assalamualaikum wbt.

syarat2 dpt award..( ade syarat jgk ek..ha3)

1. Copy Badge Cute Blogger Award untuk diletakkan di blog anda.
2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya.


award nie aper sebenarnye??(mcm tag ek?)

terima kasih kak ct aja..
nme gelaran kak nie aja...
xkenal pon sgt...baru knl thn lepas..
knl pon dr blog http://hajarsaharudin.blogspot.com/
blog die smart la...2 lah...psl..

org yg xknl sgt tapi aku cpt percaya...
smpi password aku pon die tau..hhehhe

die nie ske tlg org...

itu jer kot..


10 fakta ttg diri ku..

  1. lelaki
  2. islam
  3. melayu
  4. b'akal
  5. bljr silat...
  6. xske bce novel
  7. ske b'kwn
  8. xske ader msh
  9. ank ke 3
  10. ader 4 adik-beradik

dgn ini, secara rasminya sy ingin memanjangkan award ni kpd


  1. sedara aku..
  2. kwn aku
  3. sepupu aku
  4. presiden amareka
  5. perdana menteri malaysia
  6. sesiapa yg nk...

moga hidup dlm keadaan yg b'iman.............bosan giler..

0 kata2 semangat!:

Post a Comment