assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Tuesday, January 20, 2009

xder mase...

assalamualaikum...

thn nie ngn thn depan sy ssh nak update blog nie kot...
sbb thn depan pmr(2010)...
thn nie kene belajar lah..
s'moge xder org dengki atau b'musuh dgn saya...
saya nak semua org jdi kwn sy bkn musuh..
mase pon dh xbyk...
kene byk ulng kaji pljrn...
buku aktiviti kelas saya byk giler sbb kelas projek khas(kpk)
mesti penat sbb kelas pon tingkt 3...(fuh..)
mase nk upload blog pon xbyk sgt...
kene bljr sgh2 utk m'cpai kejayaan...
handphone pon dh xselalu guna dh...
''mase kan emas'' jadi saya xnk bazirkannye...
ssh jgk jadi bdk sekolah ek...
aritu bersamaan 16.1.09...
ari yg xbest...sbb tmpt ddk kene tkr ngn cikgu yg b'nama ....(rahsia)
ddk tepi tgkp xbest...ssh nk tumpukn pljrn..
dlm kelas pon dr 38 tinggal 33 je...
hrp2 nnti kddkn dlm kelas mcm yg mule2 msk sekolah ari2...
bhse arab pon blm blaja lagi sbb xder mase lagi...
ustazah kate nnti mule bln 2(lmbt sgt lah..)
(ape2 pon yg t'jadi doakan saya semoga b'jaya dunia & akhirat)

1 comment:

  1. salam ziarah...;)
    huhu...
    takper,,
    tumpukan pelajaran dulu...
    baguslaa macam bsemangat je nak blaja..
    teruskan..hehe

    ReplyDelete