assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Wednesday, December 24, 2008

beli brg sekolah....

assalamualaikum...



semlm b'samaan 24.12.08........
aku rase boring sgt & penat...(xtau naper...)
semlm aku pegi jln2 beli brg sekolah....(dkt kamdar..)
aku kene lah beli bju baru,seluar baru,stoken baru...
sbb thn depan aku jadi pengawas....
sampai kat saner aku tgk seluar pengawas...
waner coklet kot(aku nie bute waner ckit...)
aku try la seluar size .....
tapi xmuat hhehehh.....
aku nie kan gemok...

pas2 try saiz lain pulak...
tapi xmuat jgk...
kali ke-3 try baru leh....

besar gak saiz pinggang aku nie ek....
heheeh biase lah umo dh b'tambah...
saiz badan pon b'tmbah lah....


lepas beli seluar....aku beli stokin itam..
pas2 nak carik baju tapi xder waner....
jadi baju aku thn nie tempah lah..
penat semlm aku pegi jln2....

lepas2 cari brg kamera abg aku lak....
cari punye cari akhirnye jumpa gak...
lepas penat aku and family & sepupu pegi mkn kat pizza hut...
byk giler lah mkn.....
sampai xlarat nak bgn....heheh
itu jer lah kot yg aku nak kongsi ngn korg....

jadi komen lah ok....bye

3 comments:

  1. wahh..tahniah2 dpt jd pengawas..
    jlnkn tugas dgn amanah ek.. ;;)

    ReplyDelete
  2. ok kak aja ngn kak najah terima kasih....

    ReplyDelete