assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Sunday, December 14, 2008

PERkarA Yg LUar BiAse~

assalamualaikum**






nie aku ader citer nk kongsi ngn korg...
pemainan yg aku reka.....
pemainan nie memerlukan kehebatan..
kepandaian...
@elyasshutt
tau....
selain i2......
pernafasan mesti betol.......hahahaha.
nak tau ker permainan aper aku kater nie??
kalau nak tau....
p'mainan nie baik punya....
harus berani!!!

nama permainan nie.....
tiup belon guner hidong......

cara p'mainan....
  1. mesti manusia..
  2. ader 1 belon..
  3. mesti ader hidong...
  4. pernafasan yg bagus..


tahniah kpd adik aku!!!kerana tlh b'jaya melakukan nya!!!
syabas.......hahahahha

korg cuber la.........
best.......xcayer cuber try.....
bg komen.......

0 kata2 semangat!:

Post a Comment