assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Saturday, December 13, 2008

PEn@T 4ri nI€!!!

assalamualaikum...***























penat nye aku ari nie!!!

peh.......dr pagi smpai mlm asyik jalan jer....
lain lah aku nie kuat jln......
tapi best gak lah pegi jln2 ngn family nie!!!
penat kaki aku......
perjlnan aku yg pertama bermula dr umh org kawin.....
lepas2 pegi.......klcc........
baru sampai beberapa kerat jln..........
tetiba hujan lebat....
basah baju aku....
nak tgk pameran komputer(pc fair)

mmg penat.........
dekat pameran2 rmai org.....
buat pening kepala jer ...........
tapi beli brg komputer pon xbyk........

amaran....
saper xske b'jln dlm keadaan merimaskan....
jgn pegi pameran yg aku kate2......hahahha
akhirnye aku smpai dgn selamat.........dkt umah..........
korg lak bile nak pegi b'cuti??
bile b'cuti jgn luper keluarga........
mase aku ari nie mmg penuh.......
hahhaha.........
skrng aku nak tidoo!!!
so korg enjoy x dgr citer aku.......
jd komen lah.....

[gambar copy and paste jer......hhahha]

0 kata2 semangat!:

Post a Comment