assalamualaikum,selamat datang saya ucapkan.semoga anda semua dirahmati tuhan yg esa.

about me!!

My photo
ملايو،اسلام.هيدوڤ برلندسكن شريعة اسلام

Friday, December 12, 2008

K€-bo-$ANz-n@N-- M€-L4M-Pau-



assalamualaikum**

















DENGAN LAFAZ BISMILLAH...............
ari nie mmg bosan lah............
jadi aku ngn adik aku pon main pemadam.....(domino)
mule2 main nie kene sabar......
sbb kalau byk sgt tgn buat benda nie.......benda nie akan jatuh......
ini salah sa2 perbuatan membuang mase{aku je}....
tapi dgn main benda nie kita dapat m'bantu diri kite bile melakukan sesuatu yg sukar...
tapi aku nie dah pro main bende nie kan....
so gambar diatas 2 lah bukti nyer aku nie dh pro main benda nie.....
bak kate pepatah[aku reka]......jgn pts asa sebelom memcuba....
sekian jer lah...........
korg try lah buat benda nie.............
senang je............
[gambar nie aku ambik guner fon kak aku...hahahah]

4 comments:

  1. ~x( tension aku xder org omen....
    :(( sedih oi....

    ReplyDelete
  2. :)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =)) kasi komen kat aku oit.....

    ReplyDelete